Slik reiser vi i Tromsø
Hva velger tromsøværinger flest når man skal gjennomføre hverdagsreiser?

Medieplan

BraBolig skal ha bred dekning for å svare til forbrukernes ulike medievaner. Kjerneproduktet er selve magasinet, som distribueres til rundt 34.000 husstander gjennom Nordlys. Den digitale utgaven publiseres på fronten til nordlys.no - som besøkes av rundt 67.000 lesere hver eneste dag. Samspillet mellom fysisk og digitalt format gir utelukkende positiv effekt i form av eksponering for annonsører, og brukeropplevelse og delbarhet for lesere.

For å nå flere segmenter er tilstedeværelse på sosiale medier en viktig del av vår strategi.

Kommunikasjonen tilpasses de ulike plattformene for å svare til de ulike brukergruppene som benytter hver enkelt kanal.

Kanaler

Temaet for utgaven


Lørdag 21.november kommer den hittil største utgaven av BRABOLIG. Nå skal vi fordype oss i Tromsø, og få innsikt i alt som har med bolig, hjem og interiør i Ishavsbyen og omegn. 

Vi skal finne ut hva som rører seg på boligmarkedet, hvilke boliger som selges og hvem som flytter inn. Vi skal undersøke hva som ligger ute på markedet av prospekter og få et innblikk i hvordan fremtidens Tromsø blir seende ut. 

Hvordan innreder vi hjemmene våre? Og hvor kjøper vi det vi innreder hjemmene våre med? Vi vil se om tromsøværinger handler mer lokalt enn før pandemien. Hva skjer i byrommet vårt - hva har endret seg siden mars 2020. 

I BRABOLIG skal vi også se nærmere på hvordan vi jobber og ferdes rundt i Nordens Paris. Har interiør fått større fokus på kontoret? Sykler flere til jobb, sommer som vinter - og velger flere el-sykkel? Vi vil også ta temperaturen på bilfronten, og se på hvor stor del av byen vår kjører elbiler. Her skal vi også få greie på hvordan man går frem for å installere el-uttak i eneboligen eller i borettslaget. 

Dette er noen av spørsmålene vi søker svar på i neste utgave av BRABOLIG

De er nært knyttet til store, grunne  alkaliske og saline innsjøer og 
muddersoner i AfrikaEurasia og Amerika.





Familien er eneste nålevende gruppe i ordenen Phoenicopteriformes, og deres nærmeste nålevende slektninger er trolig lappedykkerne.

Priser og produkter

PRISER OG PRODUKTPAKKER

Multi Layer Parallax (under) er en veldig fin effekt, men krever gode photoshop kunnskaper. Her må hvert bildelag dypetses og tilpasses i forhold til dybde. En kjempespennende måte å vise bilder på, men husk at det krever en del tid for tilpasning.

Tema: bolig
Hjemmet vårt og omgivelsene våre har betydning for hvordan vi har det.

Ønsker du å annonsere i BraBolig eller har tips til hva vi kan skrive om? Kontakt oss på brabolig@nordlys.no

Image compare

En artig og nyttig effekt som er tilgjengelig i Vev er et verktøy hvor man kan sammenligne to bilder. Verktøyet heter Image Compare (over) og kan tilføres prosjektet fra Vev Store i venstre meny. Man kan dra nytte av det hvis man ønsker å vise et rom før og etter styling, før og etter bygging på tomt, med og uten farger osv osv. Kun fantasien setter grenser. I innstillinger kan kan velge om man vi ha den animert eller om man kun vil ha mulighet for å skyve på bildet ved å aktiv gjøre det. Denne kan ikke brukes av de som kun har content-inngang, men som administrator og/eller designer.

Annonsere i Brabolig


PAKKE 1

Helside + digitalt


Helside i magasinet



Produksjon 1-2 foto

Artikkel 200-250 ord


Digital artikkel distribueres på Nordlys.no i 2 døgn


Kr 25 000 eks.mva

Ønsker din bedrift å annonsere i BraBolig? BraBolig er et kommersielt magasin der vi sammen med kunden finner en leservennlig vinkling for å dele din kunnskap og bygge merkevare.

PAKKE 2

Dobbeltside + digitalt


Dobbeltside i magasinet


Produksjon 3-4 foto

Artikkel 300-400 ord


Digital artikkel distribueres på Nordlys.no i 2 døgn


Kr 29 000 eks.mva

VIDEO

Tilleggspakke video


Levende bilder som plasseres i den digitale artikkelen.


5 timer produksjon

(opptak + etterbehandling)




Kr 6250 eks.mva

Kontakt brabolig@nordlys.no for mer info om annonsering i BraBolig

Lyen av en flamingo

Hva er BRABOLIG?